אז איך מתחילים? הנה הדרך הכי טובה ללמוד בקורס:
כדי שתפיקו את המקסימום מכל שיעור, כדאי לעבוד לפי הסדר הזה:
1. נכנסים לעניינים (תוכן השיעור)
זה עיקר הלמידה. כדי שלא תפספסו שום דבר, שימו לב לטיפ קטן:
💡 טיפ חשוב: לחצו על אייקון התפריט (≡) בצד שמאל למעלה. שם תמצאו את 5 השלבים של השיעור:
- מילים חדשות ותרגול בכיף.
- דו-שיח (אל תשכחו להקשיב לשמע!).
- חידון קצר על הדו-שיח.
- זמן לדבר – מתרגלים דיבור עצמי על הנושא.
- סיכום: מה למדנו היום?
2. מדפיסים ומתרגלים
מתחת לשיעור תמצאו דפי עבודה. כדאי מאוד להוריד ולהדפיס אותם.
3. קצת זמן למשחקים
סיימתם את הלמידה? מגיע לכם בונוס! מחכים לכם שני משחקים שיעזרו לכם לחזור על מה שלמדנו בדרך הכי מהנה שיש.