אז איך מתחילים? הנה הדרך הכי טובה ללמוד בקורס:
כדי שתפיקו את המקסימום מכל שיעור, כדאי לעבוד לפי הסדר הזה:
1. נכנסים לעניינים (תוכן השיעור)
זה עיקר הלמידה. כדי שלא תפספסו שום דבר, שימו לב לטיפ קטן:
💡 טיפ חשוב: לחצו על אייקון התפריט (≡) בצד שמאל למעלה. שם תמצאו את 5 השלבים של השיעור:
- מילים חדשות ותרגול בכיף.
- דו-שיח (אל תשכחו להקשיב לשמע!).
- מדברים על הנושא עם משפטים מובנים.
- זמן לדבר – מתרגלים דיבור עצמי על הנושא.
- חידון קצר על הנלמד.
2. תרגול בונוס
אפשר לתרגל עם משחק מהנה את הנלמד.