English in Action- Bands 1 & 2- Level 1

אז איך מתחילים? הנה הדרך הכי טובה ללמוד בקורס:

כדי שתפיקו את המקסימום מכל שיעור, כדאי לעבוד לפי הסדר הזה:

1. נכנסים לעניינים (תוכן השיעור)

זה עיקר הלמידה. כדי שלא תפספסו שום דבר, שימו לב לטיפ קטן:

💡 טיפ חשוב: לחצו על אייקון התפריט (≡) בצד שמאל למעלה. שם תמצאו את 5 השלבים של השיעור:

  • מילים חדשות ותרגול בכיף.
  • דו-שיח (אל תשכחו להקשיב לשמע!).
  • מדברים על הנושא עם משפטים מובנים.
  • זמן לדבר – מתרגלים דיבור עצמי על הנושא.
  • חידון קצר על הנלמד.

2. תרגול בונוס

אפשר לתרגל עם משחק מהנה את הנלמד.

תוכן הקורס

קורסים נוספים שיעניינו אותך

Please select listing to show.

הכנה לבגרות באנגלית לבתי ספר

תוכנית למידה חוויתית שתלמידים אוהבים
מאושרת בגפ”ן של משרד החינוך